Cynthia in Engeland

Next update of my life in London!

Heb nog niet veel meegemaakt, maar na een verzoek van een aantal mensen voor een update, is hier een nieuw verhaal… enjoy;)

Na één week in Londen heb ik eindelijk het gevoel dat ik een beetje gesetteld ben. De ouders, kinderen en ik zijn wat meer aan elkaar gewend geraakt en ik kan steeds beter mijn weg hier vinden. De dagelijkse bezigheden, zoals de kinderen naar school brengen en ophalen, “supper” maken, boodschappen doen, de kinderen naar activiteiten brengen, wordt steeds natuurlijker om te doen. Het autorijden gaat prima, van de week ben ik overdag boodschappen wezen halen met de auto en daarna ben ik naar tennis gereden, zodat ik die avond wist hoe ik er moest komen en hoe ik weer naar huis moest rijden. Het is wel een hel om hier in de straat te parkeren, dus ik ga liever s’avonds niet meer de deur uit, omdat zoals Freddie het zegt de “adults” thuis komen van werk en dat erg geen plek meer is in de straat om te parkeren.

Ik heb wel erg gelachen om mezelf toen ik boodschappen ging halen met de auto. De supermarkt bevindt zich in een “mall” en ik had boven in de parkeergarage geparkeerd, waarna ik de lift naar beneden nam om boodschappen te halen. Toen ik eenmaal boodschappen gehaald had, liep ik naar buiten met me karretje op zoek naar de lift. Ik rondjes lopen in de “mall” van waar is de stomme lift nou! Toen ben ik maar gaan vragen waar de lift was, scheen de lift “in” de supermarkt te zijn hahaha. Had ik voor niks rondjes gelopen, kan je nagaan dat alles je ontgaat als je ergens nieuw bent en als een kip zonder kop rond loopt. Nou ik ben nog niet klaar met mijn verhaal. Toen ik eenmaal de lift gevonden had en boven was aangekomen, kon ik mijn auto niet meer vinden. Waar had ik nou ook alweer geparkeerd? In de parkeergarage boven heb je mannetjes lopen die vragen of ze je auto kunnen wassen. Ze zaten al een beetje naar me te kijken van wat is ze aan het doen. Zoeken, zoeken, yes ik had de auto gevonden, ok alles ingepakt, laten we gaan instappen. Ja hoor, waar ga ik zitten? Aan de andere kant van het stuur hahaha! En die mannetjes maar kijken naar me;)

Ik voel me ook een klein beetje een moedertje, die op het schoolplein met andere moeders afspraken maakt van wie waar gaat spelen en wie opgehaald wordt of gebracht moet worden. Het valt me wel op dat sinds Isabel en Cleo weten dat ik een speciale nagellak kit heb er verdacht veel vriendinnetjes opeens willen spelen bij ons;) Ik geloof dat ze het op school een beetje aan het promoten zijn haha. Ik heb trouwens eergisteren eindelijk Nick Clegg, de Deputy Prime Minister van de UK samen met zijn vrouw op het schoolplein gezien, geen idee wie die vent is, maar ik zag inderdaad buiten twee security guards staan en een gepantserde auto. Ondanks zijn pak “blend” hij wel in tussen de rest van de moeders en vaders, niks speciaals aan hem.

Gisteren heb ik eindelijk mijn Oyster Card (ov-kaart) gehaald bij het tube station en onderweg naar de “mall” werd ik gebeld door school dat Isabel zich niet lekker voelde en dat ik haar moest ophalen. Jammer, want ik wilde eigenlijk graag even de River Island en Topshop in. Ach de winkels lopen niet weg. Eenmaal thuis heb ik haar achter de tv gezet met een deken en thee en ben ik het eten gaan voorbereiden. Hutspot, echt Hollands! Nou het was moeite voor niks, want Freddie vond alleen de gehaktbal lekker en heeft de hutspot nog geen eens aangeraakt, Isabel vond juist de gehaktbal niet lekker en de hutspot wel, maar daar heeft ze ook niet veel van gegeten. Alleen Cleo heeft alles op haar bordje opgegeten, goed gedaan meisje! De kinderen zijn erg “fussy”, dus dat belooft wat de komende weken.

Ik zou mijn eigen badkamer krijgen, maar ze zijn nog niet klaar met verbouwen en de klusjesmannen komen maar niet opdagen. Gisterochtend kwamen ze zelfs hun werkgerei ophalen en zeiden ze doodleuk dat de tegelzetter op vakantie is voor een paar weken. Nu zit ik met een niet werkende badkamer waardoor ik boven in de kinderbadkamer moet douchen en ligt er allemaal badkamer spullen in mijn kamer. Hierdoor heb ik mijn spullen nog niet echt uitgepakt, omdat alles nog erg stoffig kan worden en ik nu niet goed bij mijn kast kan. Gelukkig komt er morgen als het goed is een vervangende tegelzetter om half negen s’ochtends. Ik hoop dat het snel klaar is!

Morgen ga ik het erop wagen om voor het eerst met de “tube” naar London te gaan, ik hoop dat ik niet ga verdwalen. Waar zal ik nou eens naartoe gaan?? Nou dat is een makkie, een winkelstraat natuurlijk hahaha! Op naar Oxfordstreet!

Tot de volgende blog!

Kusjes,

Cynthia

Reacties

Reacties

Mams

Leuk hoor Oxfordstreet....veeeel winkels daar...ik wil ook mee hiks hiks....lekker Credit Card van Papa gebruiken om te winkelen haha...vergeet de kinderen niet..wel optijd naar huis he...veel winkel plezier xxx

wesley bassett

ZOOOOOO leuk om alles te horen Cynthia!! Ik lees elke woord!! uw ervaring is gewoon onwerkelijk! Het klinkt dat het familie echt lief is ... ben ik gerust.
de kindjes hebben ZO VEEL geluk dat zij u hebben. Zelfs dat zij af en toe een beetje FUSSY zijn (niet 'fuzzy'. heb ZO hard gelachen!!), denk dat zij al heel veel van u houdt.

dikke dikke kusjes!!

p.s. Bryndis vraagt " is cynthia still with those other children?" hmmmmm..... een beetje jaloers denk ik.

Pap

Inderdaad Cyn maak er gebruik van. De schade nemen wij nog wel later op.

Let's go shopping, have fun

Dikke kus

Lisa

Hahah zie je al ronddwalen in die mall met een overvol boodschappenkarretje, zodat je jou bijna niet meer ziet :P
Enjoy your weekend!

tante Joyce

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt, Cyn!! Ik sta te kijken van alle activiteiten van de kinderen! Wat een heen en weer gehol. Hoop dat je een leuk weekend hebt gehad met de andere aupairs. Groetjes, ook van oom Paul

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active