Cynthia in Engeland

Het begin van mijn au pair avontuur!

Lieve mensen,

Welkom op mijn Reisblog, waar ik jullie op de hoogte zal houden van mijn avonturen als au pair in Londen! Vanaf morgen ben ik de aankomende drie maanden een zomer au pair in Putney, Londen bij de familie Bates. Ik ga zorgen voor drie kinderen, twee meisjes Isabel (11) en Cleo (10) en een jongen Freddie (8).

Morgenochtend word ik uitgezwaaid door mijn ouders en Nikki (als het goed is;)) en gaat de reis beginnen. Ik hoop geen traantje te laten, maar ik kan het niet beloven;) Ik word op Gatwick, Londen opgehaald door mijn 'hostvader' Paul. Ik vind het heel erg spannend en ik zal het leuk vinden als jullie mij zullen volgen op mijn Reisblog. Ik zal regelmatig nieuwe verhalen en foto's plaatsen. Vrijdagochtend heb ik al mijn eerste rijles in Londen, jullie krijgen later uitgebreid verslag hoe mij dat verlopen is hahaha!

Een mededeling van huishoudelijke aard:

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Kusjes,

Cynthia

Reacties

Reacties

Steffy

Cynth ik ga je zeker volgen!

Tessa

Veel succes meid! Gaat vast helemaal goed komen!
Ik ben alweer anderhalve maand hier!

Resh

Have fun!! Ik kan niet wachten op je volgend verhaal.
X

Sten

en dan ben je er nog niet eens :-)
Veel plezier!
xx

Mama

Cynnie...heel veel plezier met de kids...het gaat zeker gezellig worden met 3 kinderen want je bent zelf nog een kind..genieten maar van je verblijf in London...nieuwe dingen ervaren...genieten..kusjes xxx

Dayenne

Leuke blog Cyn! Succes met het temmen van 3 preteens, you'll do great! Ik ben benieuwd naar je verhalen... Have funnnnnn!
-x-

Timme

Heel veel succes en plezier in Engeland en misschien tot ziens in The Cotswold, Oxford of Londen!

Nikki

Jaaaa ik ga mee huilen hoor morgen ;)

wesley

Ik ben ZO blij voor u!!!! and also really excited for you!!
but we're going to miss you too.
have a really great time and can't wait to hear stories!! xoxox

Pap

3 maanden het lijkt een hele tijd en zal je missen. maar je bent ook zo dichtbij, dus een tripje is zo te regelen.

Heel veel plezier en succes.

Een dikke kus
X

Linda

Heel veel plezier!!!Ik hou de verhalen wel bij op je blog..
Dikke kus van iedereen

tante Maudy

Hallo Cyntekees, leuk hoor om al je verhalen te lezen. Wat een avontuur. Ik schrijf je een andere keer weer. Heb een heleboel te doen vandaag. Veel plezier en geniet maar flink.
Mis je echt wel. xxx t. m.

Stijn

Leuk avontuur hoor.

Kortingen

fenny

Hi Cynthia,

Je kent me niet maar ik overweeg ook om als zomer aupair naar Engeland te gaan in 2012. Lijkt erop dat je t echt super naar je zin hebt daar. Momenteel zit ik in Chicago waar ik al 9 maanden als aupair werk, maar zou graag ook engeland willen verkennen. Nou hoor ik alleen dat zomeraupairs nou niet heel erg populair is bij gastgezinnen. Hoe heb jij jou gezin gevonden?
Zou me leuk lijken als we een keer konden kletsen. Mijn facebook is Fenny Zwambach, voor als dat jou ook leuk lijkt!
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active